Ik heb van de vorige eigenaren het telefoonnummer van zijn oude/huidige hoefsmid gekregen, voor het geval ik die wil bellen. Ik zit alleen best wel te twijfelen of ik bij dezelfde hoefsmid wil blijven of een ander wil zoeken....
Ik twijfel zo erg omdat ik mijn vraagtekens heb bij die hoefsmid. Hij probeert de hoeven niet naar een ideaal beeld te werken. Hij zegt dat zijn hoeven van nature wat anders gevormd zijn en dat hij daar gewoon het beste op loopt. Kan opzich, ik heb niet geleerd voor hoefsmid dus ik weet niet of dat klopt. Maar hij snijdt de steunsels ook niet bij wat wel zou moeten

De vorige eigenaren zijn altijd tevreden geweest met deze hoefsmid, en ik ben niet bij het bekappen geweest dus ik weet niet of hij het nou echt goed/fout doet. Ik heb alleen niet zo'n zin om geld weg te gooien aan een hoefsmid die ik vervolgens zelf er aan moet herinneren om de basics uit te voeren....

De vorige eigenaren hebben nog wel een ander paardje op dezelfde stal staan, dus we doen het bekappen tegelijkertijd. Als ik van hoefsmid wil overstappen zal ik dat dus wel moeten coordineren.