Hi allemaal,
Mijn paard heeft last van zomereczeem. Vooral tussen haar voor- en achterbenen, op haar hoofd en bij haar tepels. Erg vervelend!
Nu hoorde ik haar fokker over Derfen en die was daar heel erg positief over. In het verleden heb ik er wel meer mensen (positief) over gehoord.
Haar fokker zegt dat ze dan heel vaak niet eens meer een deken nodig hebben. Dus dat klinkt zeker erg goed.
Nu was mijn vraag of er mensen op Bokt zijn met ervaringen met Derfen? Of het echt zó goed werkt? Plus- en minpunten? Bijwerkingen? Hoe vaak smeer je ze er mee in etc?
Alvast bedankt
zeg maar meestal begint het in Maart en dan tot oktober en nu vanaf april Derfen in gebruik en heb het eerst om de dag gesmeerd toen om de 3 en toen zodra hij aangaf jeuk te hebben. Heb het nu al 3 weken niet gebruikt
morgen is hij weer aan de beurt.

! Wauw, wat een product, de jeuk verdwijnt als sneeuw voor de zon, wondjes genezen en haar groeit mega snel terug ! Het enige wat je erbij moet nemen is de geur
. Zelfs met twee paar handschoenen, alles stinkt gewoon...kruipt direct in je kleren en 2 dagen erna ruik ik het nog op mijn lijf . Eraf wassen lukt niet, geur blijft op je huid
.