Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jennyxx schreef:Zou er niet iets gebeurd zijn op de poetsplek met je nieuwe bijrijders? Iets waar ze van geschrokken is? Kan het trillen, wat je op het filmpje ziet, niet gewoon van de vele regen zijn die vandaag gevallen is?
suikermeisje schreef:Trillen kan van de regen zijn maar ook een reactie op angst.
Denk toch dat ze ergens van geschrokken is bij de poetsplaats en daardoor zo doet. Dit lijkt me niet te maken te hebben met spuitpoep van laatst.
Twinklebel schreef:Misschien vreemd, maar wat in mij opkomt is magnesium tekort? Maar dat zou niet zo van de een op andere dag moeten kunnen. Geeft wel spiertrillingen, nervositeit enz...
Shirley schreef:Echt heel raar...je zou toch denken dat er dus op die plaats iets gebeurd moest zijn...
Kunnen de paarden daar zelf ook komen?
theadora99 schreef:Is het de eerste keer dat ze naar de poetsplaats moet met zulke regen? Kan het daardoor komen? Misschien regen ergens op wat haar bang maakt, wat ook in de hit actief te horen was waardoor ze daar zo onrustig was?
Sophie1999xx schreef:Jeej, wat gek.
Ik zou ook denken dat er iets geks is gebeurd op de poetsplaats. Doet ze echt alleen daar zo gek?
Shirley schreef:Vind het zo raar dat het alleen aan de achterhand is.
Bij kou of stress zou ze helemaal trillen, lijkt me.
Ook niks te zien onder de staart?
Is haar urine ook normaal?
Geen pijn op of rond de nieren?
ellepel schreef:Lijkt mij ook op kou hoor, en buiten staan gewent, die van mij ook maar de wintervacht is er wel vanaf.
dus dat scheelt een hoop.
Verder kan zo trillen ook een uiting zijn van pijn of koliek, ook paniekgedrag kan een reactie zijn op buikpijn.of andere pijn
Ik vind 37,8 aan de hoge kant.
Zou toch even een dierenarts er morgen bij halen als ik jou was.
ellepel schreef:Lijkt mij ook op kou hoor, en buiten staan gewent, die van mij ook maar de wintervacht is er wel vanaf.
dus dat scheelt een hoop.
Verder kan zo trillen ook een uiting zijn van pijn of koliek, ook paniekgedrag kan een reactie zijn op buikpijn.of andere pijn
Ik vind 37,8 aan de hoge kant.
Zou toch even een dierenarts er morgen bij halen als ik jou was.
Wat voor voer krijgt je paard?