HindaFree schreef:Hier een keer gehad. Paard zou een of ander virus (weet niet meer hoe ze het noemde is te lang terug) bij zich dragen waar door hij onverklaarbare plekjes in zijn lies had.
(uiteraard eerder een VA laten kijken. Zijn conclusie toen was: het is een fries die hebben wel eens een huid onstekingkje of iets)
Plekjes gingen na een aantal behandelingen dicht. Maar of het door de behandelingen kwam is mij nog steeds een raadsel. Echter toen we stopte kwam het terug.
Hij zou niks raars of engs hebben volgends haar. En zou met een paar behandelingen helemaal moeten zijn opgelost.
Tog maar even naar de kliniek gegaan begin van de week. Vrijdag lag hij op de operatie tafel. Plekjes bleken fistels te zijn en hij had een abces Zo groot als een handbal tegen zijn buikvlies aan door een "castratie fout"
Sinds dien heb ik er zelf 0 vertrouwen in. Maar misschien dat t bij simpele dingen wel iets doet.
Je eerste veearts had het niet bij het juiste eind. Je probeert een andere ingang, dat werkt ook niet voldoende. Terug naar veearts en die komt met een eindconclusie.
Je hebt daardoor wel 0 vertrouwen in BR maar nog wel alle vertrouwen in een veearts, die het ook verkeerd had.
Kun je het proberen uit te leggen? Ik val je niet aan, ik ben gewoon benieuwd