Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
IngridM schreef:Mri kost rond de 1000/1200 euro. Ligt er ook aan of het staand of liggend gebeurt.
Ben je bij echt goed bekend staande klinieken geweest of bij de kleintjes "om de hoek"?
Juut schreef:Konden paarden maar praten he![]()
Wat is er inmiddels precies op foto en echo gezet? Is kogel ingespoten? Waarom? Is er verder gekeken dan rechts achter? Bekken, s-i, cto, enz?
Kan ook een optie zijn nu eens thermografie in te zetten. Nee, geeft geen diagnose, maar geeft wel aan in welke regio blokkades zit, en waar dus gezocht moet worden.
poown schreef:Is er hoger ook gekeken? Dus foto’s van sprong of knie?
Monique schreef:Ik heb je ook een PB gestuurd.
Ik krijg de indruk dat je paard niet kreupel is door de bult maar meer doordat hij zijn lichaam vanwege die bult heeft overgecompenseerd. Mogelijk is er eerst een kreupelheid aan de bult geweest maar hij is daardoor zijn lichaam anders gaan gebruiken en nu is de bult niet de boosdoener maar wel zijn spieren/rug enz.
Sizzle schreef:Is hij ook al uitverdoofd geweest?
Zit het niet gewoon hoger of lager?

Desalniettemin jammer dat hij mijn paard dit keer niet heeft kunnen helpen... knollentuin schreef:Waar ben je geweest met je paard? Een arts die beweerd dat een mri 3000 kost lijkt me niet op de hoogte...