Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Eef_Bam schreef:Lucerne? Dat dwingt ze ook om een beetje te kauwen.
Moos99 schreef:Eef_Bam schreef:Lucerne? Dat dwingt ze ook om een beetje te kauwen.
Heb ik ook zeker aan gedacht! Het enige is dat mijn ervaring is dat dat weer vrij lang duurt omdat ze zoveel moeten kauwen. We moeten 7 paarden apart eten geven dus dat wordt weer iets te tijdrovend. Daarom zocht ik wel naar iets van een brok of muesli.
Moos99 schreef:Eef_Bam schreef:Lucerne? Dat dwingt ze ook om een beetje te kauwen.
Heb ik ook zeker aan gedacht! Het enige is dat mijn ervaring is dat dat weer vrij lang duurt omdat ze zoveel moeten kauwen. We moeten 7 paarden apart eten geven dus dat wordt weer iets te tijdrovend. Daarom zocht ik wel naar iets van een brok of muesli.
mirim schreef:Zelf geef ik ook faserlight met de force.
Maar als je het te lastig vind met zeven paardjes .... heb je al eens naar de stalkoeken en de weidekoeken gekeken van Marstall? Misschien is dat makkelijker voor je?
Moos99 schreef:Wijslander schreef:Agrobs Mash (slobber)!
Kan dat ook met koud water? Ze staan op een stuk grond waar we alleen koud water hebben helaas...