Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
yarkayunda schreef:Ik vind het vervelend dat iedereen op bokt altijd zo gemakkelijk zegt: laat de dierenarts komen of in dit geval tandarts. Niet iedereen kan dat 2x per jaar betalen en ik ken genoeg mensen waar nog nooit een tandarts is geweest
Als 2 keer in een jaar een tandarts laten komen al te duur is wil ik niet weten hoe je werkelijke flinke dierenartsrekeningen denkt te kunnen betalen of andere onvoorziene kosten.
gebit is vorig jaar bijgewerkt en was pasgeleden nog goed. Wij denken hier dat het hooi weleens te hard is (zit nog weleens verschil in per pak) en als hij dan 4/5 dagen wat voordroog/kuil krijgt, eet hij daarna zijn hooi wel weer of als we wisselen van pak. Hij krijgt ook al ondersteuning 3/4 schep seniores priores en is momenteel wel weer goed aan het eten
hij mag verder geen gras ivm hb gevoelig. Dus misschien is het wel te hard? Heb je gemerkt of er per pak misschien verschil in zit? Of misschien ruikt het muf? Hier namelijk ook dat de andere pony het wel eet maar toch zou het kunnen dat het hooi niet lekker is.