Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Maartje_M schreef:De smid is gister geweest.
Ik heb ook het idee dat zijn tenen steeds langer worden terwijl er eerder een verhaal was dat hij het langzaam ging corrigeren.
Ik spreek de smid helaas nooit aangezien pony bij vrienden staat en de smid op voor haar gunstige tijden komt. Maar over een aantal maanden komt hij aan huis te staan en ok twijfel dus om een andere smid te zoeken.
Ik heb nu geen foto van voren. Zal ik morgen eens maken als ik er aan denk
danzzz schreef:ik ben het met Ruitje eens, hoe noodzakelijk is een standverandering als het dier toch al met pensioen is? Als die rad loopt, loopt die rad.
Ik vergelijk het altijd met vrouwen die 20 jaar en vanaf jonge leeftijd op hakken hebben gelopen, die kan je niet plots gympen geven en dan denken dat ze daar zo op weglopen zonder last te krijgen van het lijf.
Jouw smid heeft ervaring met dit voetje, met dit paard.
Caira schreef:danzzz schreef:ik ben het met Ruitje eens, hoe noodzakelijk is een standverandering als het dier toch al met pensioen is? Als die rad loopt, loopt die rad.
Ik vergelijk het altijd met vrouwen die 20 jaar en vanaf jonge leeftijd op hakken hebben gelopen, die kan je niet plots gympen geven en dan denken dat ze daar zo op weglopen zonder last te krijgen van het lijf.
Nou, ik denk dat op deze voet doorgaan het paard veel meer schade berokkent, dit kan nooit goed gaan.
danzzz schreef:ik ben het met Ruitje eens, hoe noodzakelijk is een standverandering als het dier toch al met pensioen is? Als die rad loopt, loopt die rad.
danzzz schreef:De vraag is of je dat moet willen met een dier dat met pensioen is, en zo ja waarom eigenlijk?