Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DarkCupid schreef:Hallo, ik vroeg mij af of er iemand is die zowel ervaring met Pavo Sportfit als Topsport heeft,
Sinds mijn paard redelijk zwaar getrained wordt en het niet echt doet op basis brok wil ik graag overstappen naar 1 van de 2
(Of gemixed?)
Zijn er andere mensen die dit voeren? En merk je echt verschil?
SaraB schreef:DarkCupid schreef:Hallo, ik vroeg mij af of er iemand is die zowel ervaring met Pavo Sportfit als Topsport heeft,
Sinds mijn paard redelijk zwaar getrained wordt en het niet echt doet op basis brok wil ik graag overstappen naar 1 van de 2
(Of gemixed?)
Zijn er andere mensen die dit voeren? En merk je echt verschil?
Als je overstapt naar Pavo Sportsfit zou je toch al een groot vooruitgaan maken qua energie, amino zuren, olie en andere belangrijke nutrienten. Sportsfit is qualitatief een heel goed krachtvoer, ook met een hoog olie content. Misschien is het een idee om eerst de overstapt te maken naar Sportsfit. Topsport kan je altijd bijvoeren (of een deel van de sportfit vervangen voor Topsport).
Mizora schreef:Ik ken het bijbehorende topic en ik verwacht dat het paard een allergische reactie heeft gekregen op een ingredient in sportsfit wat heeft gezorgd voor leverproblemen.