Door al het voer wat er bestaat en ik daar niet zo thuis in ben, hoop ik dat iemand misschien hier weet wat ik goed zou kunnen voeren..
Ik heb een 11 jarige friese merrie die in het Z1 dressuur loopt. We trainen ongeveer 4 keer in de week redelijk intensief. 1x keer in de 3 weken hebben we meestal een wedstrijd.
Ze krijgt 2 maal daags ruwvoer, een redelijke hoeveelheid aangezien mijn merrie wat aanleg heeft om niet echt te groeien.
Ze krijgt 2 maal daags een kilo Havens recreatie/sportbrok, daar doorheen kruidenmuesli van hippostar.
Ook krijgt ze tussendoor van mij nog een halve kilo kruidenmuesli en rond de wedstrijden wordt die vervangen door triple p van Pavo..
Verder staat ze zomers van sochtends 10 tot savonds 8 in de wei.. Winters alleen een dagdeel..
Nu denk ik dat ik qua brok misschien nog wel meer moet voeren.. of over gaan naar een ander brok.
Ze hoeft er absoluut niet pittiger van te worden.. dus liefst iets zonder haver...
Ze heeft aanleg om niet te groeien..dus het mag wel iets zijn waar wat in zit... Waar ze misschien wat meer kracht uit haalt..
Wat voeren jullie?? Tips?
Zo staat ze er momenteel voor;