Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
stefje schreef:Heel het been dik? Dan zou ik als de wiedeweerga de dierenarts weer laten komen. Ik had binnen die 2 weken toch ook wel een echo willen hebben van het been, ofwel uitverdoven en zien waar het vandaan komt. Kortom nader onderzoek door de dierenarts. Vreemd dat ze op pijnstilling nog meer kreupel is gaan lopen... Ik zou me er niet prettig bij voelen zo.
Janneke2 schreef:....zou het om einschuss gaan: die wondjes kunnen echt heel klein zijn. (Van het soort waar je je normaliter geen zorgen over maakt.)
....mijn Knollie had dus krek einschuss toen ze boxrust had: zonder beweging/ met pijn zijn dieren (inclusief de mens) kwetsbaarder.
En een kreupel paard op de wagen zetten - ik vind het maar niets. Echo's, röntgenfoto - kan allemaal aan huis.
EvelienKiss schreef:En? Gaat het nu goed? Ik weet niet hoe dik het been is geworden, maar misschien is het goed om te weten dat de kans bestaat (hoe dikker het been is geworden, hoe groter de kans) dat het betreffende been extra kwetsbaar is bij nieuwe wondjes in de toekomst.
Somebitch schreef:Fijn TSStaat ze nu nog op metacam?
Hier ook een paard met een dik been sinds woensdag, geen idee wat hij gedaan heeft in de nacht van dinsdag op woensdag maar zijn sprong is dik, liep ook zwaar kreupel en nu is de sprong bijna normaal, onderbeen nog dik. Die van mij staat nu ook op metacam en vochtafdrijvers, woensdag komt de DA scannen.