Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ufurio4e schreef:Je zou ook nog een goede osteopathie therapeut kunnen in schakelen. Zij weten Veel over het zenuwstelsel
secricible schreef:Ik heb er ook eentje die wat krom loopt. Nu ook 28. Loopt beetje travers achtig. Hij heeft jaren geleden een verbrijzeling in zijn voorhoofd gehad met onduidelijke oorzaak, dus waarschijnlijk komt het daar vandaan. Als je hem ziet stappen en draven dan is het echt een vreemd gezicht. Maar als hij stil staat zie je bij die van mij niks, galopperen doet hij ook nog. Hij glanst en eet en drinkt goed, rolt als hij daar zin in heeft.
Die van mij mag dus gewoon lekker doorlopen, tot het zodanig wordt dat ik het idee heb dat zijn achterhand te eenzijdig belast wordt. Ondertussen is daar nog geen sprake van bij die van mij.
Ik begrijp uit jou verhaal dat daar bij jou wel sprake van is en dan snap ik je afweging. Het lijkt me een moeilijke keuze, maar het klinkt wel als de beste.
Is spondilitis nog een mogelijke diagnose trouwens? Op te lossen met zware antibiotica? Mijn hond heeft dat gehad en die symptomen leken heel erg op wat jij beschrijft...