Of echt een sarciod of toch een wrat is heb ik niet laten onderzoeken, omdat er dan een punctie genomen moest worden en je dan verplicht bent het gelijk te gaan behandelen, omdat het geactiveerd wordt. Dit wilde ik niet, omdat ze beide op een plek zitten waar hij er geen last van heeft. De dierenarts dacht zo op het hoog dat de kans groot was dat het toch een Sarcoid is en adviseerde er zovirax op te smeren, omdat dat soms helpt. In dit geval werd het niet groter, maar weg ging het ook niet.
Toen dacht ik ja en nu…. Toch weg laten halen?? Toen las ik veel positieve reacties op internet over de werking van Kurkuma, maar niks over de werking op een Sarcoid of Wrat, maar ik dacht ja wie weet werkt het. Dus sinds een maand smeer ik er nu Kurkuma met zwarte peper op (aangemaakt met water tot een zalf) en krijgt hij Kurkuma met zwarte peper door zijn voer en geloof het of niet, maar het plekje is zo goed als weg.

Ik kan hierover niks op internet vinden dus dacht dit moet toch gedeeld worden

Helaas kan ik op dit moment geen foto’s toevoegen, maar zal dit vanavond even proberen.
Is er iemand die dit al eens eerder gehoord heeft of niet?