Tijdens de vorst liep hij wel voorzichtig maar niet kreupel.
Het liefst had ik hem direct ingeladen en naar een kliniek gegaan, had ik met één van mijn andere paarden ook zeker gedaan, maar de vorige keer was hij hier niet goed van terug gekomen. Hij is daar heel gevoelig voor en de vorige keer was hij mentaal dus zo afgesloten dat er haast geen ziel was te vinden om zo maar even te zeggen. Het duurde drie weken voor ik weer contact kreeg met hem.
Wat moet dat moet natuurlijk, en ik ga het hierom ook zéker niet uitstellen of vermijden! Maar ik wil dus zoveel mogelijk thuis laten doen.
Fysio heb ik niet meer opgebeld na de laatste behandeling. De dag zelf en na de behandeling leek er niets aan de hand, enkel dus die zaterdag. Van een eerdere behandeling had hij ook geen last, al hoeft dat natuurlijk niets te zeggen. Zou dit vanuit de rug kunnen komen, wat geteisterd eer door de behandeling?
Hij loopt inmiddels als ietsjes beter met rechts en zijn been is niet meer warm. Het doet hem ook totaal geen pijn als ik er in knijp maar hij staat er niet meer volledig op. Ook merk ik dat hij zijn been schuin opzij zet als hij loopt ipv recht naar voren.