Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Roosje_ schreef:Staat je paard op zand?
Ik heb het met een paard gehad dat hij ongemerkt zand at. Hierdoor kreeg hij ook natte mest. De dierenarts wees me erop dat hij waarschijnlijk toch teveel zand binnenkreeg.
lissie_zigor schreef:Was de lijnzaad gekookte lijnzaad? En bij die van mij hielp het wel eens om yakult te geven dat vond hij nog lekker ook xD maar paarden poep bestaat sowieso al voor 65 % of miss was het zelfs meer, uit vocht. Met al iets verandering is je paard dus al aan de diarree. In principe niet iets om je snel druk om te maken maar het is natuurlijk wel vervelend..
Ik geef idd dan gekookte lijnzaad 1 x en dan is hij ervan af. Maar vroeger gaf ik hem toen hij regelmatig diarree had yakult en groene leem (?) Werkte super goed
Fennadev schreef:Bij mij helpt het permanent voeren van Algae Vitalis echt heel goed. Mijn jaarling produceert nu nog maar eens per etmaal 1 slechte hoop en de rest lijkt al steeds meer op die van Alex. Eiwit krijgt hij niet, op luzerne na. Dat bliefte meneer een week à twee weken terug ineens niet meer en prompt werd zijn mest weer natter. Nu eet hij met lijnzaadolie erover wel braaf zijn luzerne. Wormen heeft hij ook niet meer, wel gehad. Dus die wormen die hadden ervoor gezorgd dat ie natte mest kreeg en het ging maar niet over, maar het is nu stukken beter. Hij knapt nu ook op qua gewicht.