Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
rhett99 schreef:heel erg bedankt voor de reacties we gaan nu proberen of met de glucosamine het beter wordt. Zo niet gaan we het proberen met de gelatinaat. Dit voor de prijs en ook omdat dit meer tijd kost om klaar te maken en de pension eigenaar wordt al niet heel vrolijk van allerlei poedertjes die ze extra moet geven. Wij halen het niet om elke dag de supplementen te geven.
Maris schreef:rhett99 schreef:heel erg bedankt voor de reacties we gaan nu proberen of met de glucosamine het beter wordt. Zo niet gaan we het proberen met de gelatinaat. Dit voor de prijs en ook omdat dit meer tijd kost om klaar te maken en de pension eigenaar wordt al niet heel vrolijk van allerlei poedertjes die ze extra moet geven. Wij halen het niet om elke dag de supplementen te geven.
Super ! Houdt er wel rekening mee dat zelfs nog binnen de glucosamine producten het enorm kan verschillen voor je paard hoe hij/zij erop reageert.
Anoniem schreef:Ik geef glucosamine met msm en heb wel het idee dat mijn pony iets fijner beweegt.
Ook speciaal beslag dus dat doet ook al eeg veel.
racebiet schreef:Ik geef mijn tinker met artrose grand ha synergy van grand meadows. Ik koop het bij http://www.pardoes-aurora. Zij hebben eenveelvoud aan supplementen, ook in vloeistof wat misschien voor je stalhouder makkelijker te geven is
Anoniem schreef:Toch schijnt msm wel een nuttige aanvulling te zijn?
Nu ga ik twijfelen of ik die nogmaals koop of de pure variant..
Het is namelijk 50/50 verdeeld en je geeft het dubbele. Hij krijgt dus evenveel. Anoniem schreef:Toch schijnt msm wel een nuttige aanvulling te zijn?
Nu ga ik twijfelen of ik die nogmaals koop of de pure variant..
racebiet schreef:Dit bestanddeel (colla2)zit ook in grand meadows ha synergy, met daarbij ook glucosamine chondroitine en hyaluronzuur. Het is het meest uitgebreide supp wat ik tot op heden heb gevonden, mijn tinker met in twee benen artrose loopt er nu al heel lang stabiel op.