Ik heb een tinker met benen die echt 3x zo dik zijn als dat ze horen te zijn. We hebben haar al behandeld tegen mijt, dat kunnen we uitsluiten. Nu hebben we mokzalf. Maar die benen zijn zo dik,dat ik niet weet of een zalfje genoeg zou zijn. Heeft iemand tips hoe ik de benen van mijn pony dun kan krijgen? Ik heb haar nu zo'n 2 maanden, van iemand gekocht die haar nu een maandje had en die had haar geïmporteerd uit Engeland. Toen had ze nog sokken dus hij kon het niet weten. Maar ze had wat wondjes dus wij hadden besloten de sokken eraf te halen zodat we het beter konden behandelen.
Wie heeft er tips?
Let niet op hoe ik op de foto's sta hihi

Angela schreef:Op pagina 10 heb ik de volgende moderatoropmerking geplaatst, gelieve daar rekening mee te houden.Moderatoropmerking:Hoewel de meeste berichten heel netjes zijn is het punt nu wel gemaakt over het inschakelen van een tweede dierenarts. Bij deze dan ook het verzoek om alleen nog (andere) inhoudelijke tips te geven. Alvast bedankt.
Angela schreef:Op pagina 14 staat de volgende moderatoropmerking, gelieve daar ook rekening mee te houden.Moderatoropmerking:Ik zou jullie willen vragen om bij de reacties rekening te houden met de mogelijkheden die TS zelf heeft. Ze is in veel zaken duidelijk afhankelijk van haar ouders, die niet willen doen wat TS wel graag zou willen zoals ik het begrijp. Houdt hierbij rekening in het geven van een reactie. Zorg dat de reactie iets is waar TS iets aan heeft, niet eentje die alleen maar met de vinger wijst. Alvast bedankt.