Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maximepatser schreef:No_No schreef:Hoe oud is je paard?
Ik denk aan iets van Ir of PPId?
Hij is nog maar 7, ik geloof dan PPid vaak voorkomt bij paarden van n jaar of 15. Dat maakt het natuurlijk niet onmogelijk. IR is mij niet bekend. Ik zal er eens naar googlen, bedankt!
mariekerocky schreef:Kan zijn dat ik eroverheen gelezen heb, maar is het een ruin? We hadden een keer een pony die heel veel plaste, wij dachten zenuwen omdat het vooral op wedstrijd was. DA laten komen en toen bleek dat er een soort verstopping in zijn koker zat, heel smerig en was ook best pijnlijk voor hem om het eruit te krijgen. Maar daardoor plaste hij zo veel, het leek alsof het vooral op wedstrijd was omdat we dan precies door hadden wanneer hij plaste en thuis zagen we het wss gewoon steeds net niet.
Jennyxx schreef:Hoe gaat het nu?
maximepatser schreef:DA komt morgen, urine is opgevangen. Ik ben heel benieuwd! Bedankt voor alle reacties, ik laat het jullie wel even weten.
ittheclown schreef:Met veel plassen denk ik altijd gelijk aan nieren of mischien een blaas ontsteking ? Plast hij ook echt enorm veel of gewoon steeds kleine beetjes ?