Toen ik gisteravond naar Diego ging om te voeren wou hij niet eten. Hij was helemaal aan het bibberen (doorweekt van de regen) en keek alsof hij buikpijn had. Ik haalde hem uit de kudde en daar was hij volgens mij blij mee. Ik liet hem even los staan om een snoepje te pakken. Toen ik terug kwam stond hij in de stal. Hij wou het snoepje niet eten. Ik ging me zorgen maken en belde de wei eigenaar. Ze zij dat hij vol zat en dat het bibberen komt doordat hij waarschijnlijk. Ik was aan de ene kant opgelucht maar aan de andere kant vond ik het een beetje raar, Diego die vol zit?! Hij had alleen een beetje gras op! Ik ging hem nog even nalopen of er nog iets aan de hand kon zijn, maar ik kon niks vinden. Ik wil hem uit de stal halen omdat het niet mijn stal is maar stal van andere pensionklant en hij er dus niet in mag staan. Hij wilde er NIET uit! Ik heb alles gedaan om hem eruit te krijgen n uiteindelijk opgegeven. Dit is niks voor Diego! Ik had een briefje opgehangen voor de eigenaar van de stal. Heb nog wat hooi gegeven (wat hij niet at) en water gegeven. Ik vind het flink balen dat ik pas vanavond kan vandaag
. Moet ik ergens op letten?
. Ik ben in het ziekenhuis en heb me vriendin gebedeld of ze alsjeblieft zou willen gaan kijken. De wei eigenaar is geweest vandaag en me niks geappt. Had een appje gestuurd om te vragen hoe hte met hem ging xe heeft niet gereagerrd... Hoe moe ik ook ben ik ga meteen na het ziekenhuis naar Diego
Eerst maar eens kijken of hij de nacht wel goed doorgekomen is lijkt me.