Vel261 schreef:Mijn paard heeft eind juli een peesblessure gekregen. Hoe? Geen idee. Van het een op het andere moment. Het is de diepe buiger, check ligament is helemaal afgescheurd. Meteen echo, eerst rust, pijnstillers en lasertherapie ingezet. Volgens DA omgekeerde ijzer. Helaas gaat het niet beter met haar. Ondertussen ijzer afgetrapt en weer niet kunnen opbouwen met stappen. Hoefsmid is zeer goed, maar DA niet mee te werken. Komt afspraken niet na. Ze gaat nu naar een revalidatie kliniek waar ze in een team wordt behandeld en hoop met een second opinion en fysio en laser, dat ze er weer komt. Ik zou graag willen weten, wat jullie ervaringen zijn. Ze is 12 jaar oud. Ik maak me grote zorgen. Heb twee keer per dag gekoeld en heb gekeken voor andere behandelingen, maar dat was volgens DA niet mogelijk. Ik hoor graag jullie ervaringen
Geen ervaring met een revalidatie kliniek, fysio en laser maar mijn 16 jarige pony is er met een kijk operatie weer helemaal boven op gekomen. Na de operatie moest hij 3 maand op bosrust met een opbouw schema voor stappen aan de hand en 1x p.d been koelen. Hebben dagen gehad dat hij echt ontzettend slecht liep maar de volgende dag haalde ik hem weer zo goed als maar kon uit zijn stal.