Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

maar opnieuw mais wel...
)
).
)
we kunnen het grondwater dan ook niet gebruiken voor de paarden. troi schreef:Heeft het dier ook extra energie/calorieën nodig of gaat het puur om de vitaminen/ mineralen.
In het eerste geval zou ik havens natural balance aanraden, is een sportvoer met behoorlijk wat energie maar zonder suiker en andere toevoegingen, hoog in vit/min. In het tweede geval zou ik gaan voor een vitaminekorrel. Die bestaan van een aantal merken zoals wat maureen aangeeft maar ook van bijv pavo (zit wel suiker in) of marstall.
)
) haal ik dan even door de analyse. flappie28 schreef:troi schreef:Heeft het dier ook extra energie/calorieën nodig of gaat het puur om de vitaminen/ mineralen.
In het eerste geval zou ik havens natural balance aanraden, is een sportvoer met behoorlijk wat energie maar zonder suiker en andere toevoegingen, hoog in vit/min. In het tweede geval zou ik gaan voor een vitaminekorrel. Die bestaan van een aantal merken zoals wat maureen aangeeft maar ook van bijv pavo (zit wel suiker in) of marstall.
Havens Natural Balance heeft een laag suikergehalte, maar er zit 36,7% zetmeel, dus totaal bijna 40% aan suiker/zetmeel. Niet echt laag te noemen dus.
)