Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Wat voor spul het juist was weet ik niet sorry :p _Lina schreef:Ik kreeg van mijn dierenarts een soort van gele vloeistof. Ik moest zo telkens 2ml op 2L water doen (dacht ik). Dit water werd dan volledig wit gekleurd, hiermee moest ik dan de benen van mijn Tinker wassen en goed inwrijven met een ruwe spons. Dit om de 4 a 5 dagen... Heb dit zo een 8 tal keer gedaan en zij lijkt er nu van verlost te zijnWat voor spul het juist was weet ik niet sorry :p
DarkoFoitzik schreef:Scheren zorgt voor veel nadelen. De huid is dan minder beschermd tegen andere zaken zoals vuil, zon, bacteriën, uitdroging. Daarnaast zorgen de groeiende haren voor jeuk. Dit werkt weer krabben in de hand wat weer andere zaken veroorzaakt.

Inxs schreef:Om de dooie donder wel de sokken scheren. En waarom? Omdat je op die manier de huid en mijt veel beter kan bereiken met het wassen met het goedje van de DA en daardoor veel beter en effectiever kunt behandelen.
Daarom wordt dat advies ook gegeven, ...niet omdat mijt in de sokken zou zitten.

JoycexEnya schreef:Hoe herken je mijt dan?
mijn tinker heeft veel jeuk in de kootholte is dat mijt?