Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.Roodvos schreef:Wondermiddelen bestaan niet, alleen in sprookjes.
Heb je Google al geraadpleegd?
https://nl.agrarking.com/grindosan-1-l-atlantische.html
Echt hè, die vertaling ook.
Ingrediënten: venkelolie en paraffine (=kaarsvet).
Laat je niet gek maken. Zomereczeem is een (voor het paard zeer vervelende) allergische reactie, maar een beetje kaarsvet en venkelolie gaat dat niet oplossen.
borstnoot schreef:Gruis schreef:Vooral het totaal aantal posts van iedereen die het zo geweldig vindt, valt niet op ofzo
Dat, maar kijk eens naar de (paar) posts die ze hiervoor geschreven hebben. Gaat (bijna) allemaal over eczeem. Beetje doorzichtig dit.
Ik ga temmen want dit is overduidelijk reclame.
Zoolgangster schreef:Het kan best zijn dat Grindosan/Helmosan lijkt te werken, helaas hoeft het dan nog niet bij alle paarden te werken, dat is de ellende met eczeem.
Uiteraard is het prachtig wanneer je een paard hebt dat door dat spul minder last heeft!
Ik zag een paar weken terug, het was snikheet, een vrouw op de fiets die ineens voor onze auto langs de andere berm indook, het bleek dat die vrouw een paar pony's bekeek die beiden een eczeemdeken met halskap omhadden... Tien tegen een dat die vrouw het "sielugh" vond vanwege de warmte... Helaas reed mijn man, en had hij niet het benul even te stoppen, zodat ik een praatje kon maken met die dame... ze zal wel op haar facebook een "kijk die sielughe paardjes in de warmte met dekens op" gepost hebben. Of de dierenbescherming gebeld hebben.
Scheelt een boel gezeur als de eigenaar van die pony's ook iets vindt wat de pony's helpt. Scheelt een boel dames die op de fiets ineens de weg oversteken...
Kinke schreef:Het is heel simpel, HET middel tegen eczeem is nog niet uitgevonden. En wie beweert wel HET middel te hebben die zou als de sodemieter dat product op een grote groep paarden moeten laten testen. Werkt het echt zo geweldig? Dan ga je multimiljonair worden. Iedereen die beweert dit middel te hebben uitgevonden maar geen grote testgroep gebruikt, l.lt uit z'n nek
Kinke schreef:je moet even naar boven scrollen..zie het bericht van brenkeulen…nogal opvallend
Kinke schreef:Dat was iemand die op slinkse wijze reclame probeerde te maken, die berichten zijn verwijderd.