Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Supervixen schreef:Door verkeerde belasting had mijn paard na een peesblessure last van haar spronggewricht. Ook het s.i. gewricht zat niet helemaal lekker. Ontstekingsremmer in het gewricht gespoten en de fysio heeft haar behandeld dmv dry needling. Daarna ging het stukken beter.
Misschien heeft jouw paard zijn lijf ook verkeerd belast door die situatie met zijn hoeven of die wond en daardoor last gekregen van zijn sprong en/of heup??

Citaat:1 juni naar de kliniek geweest, buigproef wordt gedaan, er wordt uitverdoofd waarna hij na een uitverdoving van de voet een stuk beter loopt
Kabouterdans schreef:
Moet nog even overleggen met mijn ouders hoe nu verder ook, maar een berichtje sturen kan natuurlijk nooit kwaad. 
xBontfire schreef:verdorie ik merk nu dat ik zoveel bezig ben geweest mijn paard bezig te houden dat ik helemaal niet echt zelf gekeken heb of hij na dat uitverdoven nou echt goed liep of een stuk beter. In mijn hoofd heb ik er een stuk beter van gemaakt.
xBontfire schreef:verdorie ik merk nu dat ik zoveel bezig ben geweest mijn paard bezig te houden dat ik helemaal niet echt zelf gekeken heb of hij na dat uitverdoven nou echt goed liep of een stuk beter. In mijn hoofd heb ik er een stuk beter van gemaakt.
Roodvos schreef:Dat zou ik dan eerst gaan uitzoeken, voordat ik geld ging uitgeven aan fysio- of andere therapie. Even belletje naar de kliniek doen met een blond verhaal.