Wat moet ik nu doen? Ik kan er niet elke dag naar toe want daar is het weer te ver voor.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
daniquend schreef:Als ik jou was zou ik het eerst overleggen met die meneer, aankaarten en ernaar vragen. Misschien mankeren de paardjes wel wat? Zijn ze ziek? Meteen 114 bellen zorgt voor een hoop negativiteit. Niet dat het niet goed is dat je op let. Maar zelf staan mijn paarden op een industrieterrein en ik krijg ook wel eens goed bedoelde adviezen, dingen waar je eigenlijk niks aan hebt (vanwege ziekte bijv.) En dan wordt je er heel erg moe van. (Mijn shet kreeg te weinig eten, en groente etc.) Hij was zoooo zsjielig! (Toen al te dik en nu eindelijk een beetje op gewoon gewicht)
Suzan_bobar schreef:Is de week al om dat er iemand naar de hoeven zou komen kijken? Anders deze week afwachten en volgende week eens vragen wanneer er echt iemand langskomt?
De dierenbescherming kun je altijd nog bellen namelijk. Ze krijgen eten en drinken als ik het goed lees.
Als ik het zo lees, lijkt deze meneer voor goede reden vatbaar en zou ik het op een volwassen manier proberen op te lossen en anders je ouders meenemen. (heb niet gekeken hoe oud je bent,...)
speurneusc schreef:als je al niet vaak komt hoe kan je dan beoordelen of er wel of niets aan gedaan wordt? juist als je er vaak bent kan je dat opmerken en eventueel foto van maken en paar dagen later weer