Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pocca_Locca schreef:Ts, heeft die dierenarts toegegeven dat die "maanblindheid" iets te maken zou kunnen hebben met die enting? Of hoe is dat toen verder gegaan?
Pocca_Locca schreef:Ja, het gekke is, dat inentingen zouden moeten voorkomen dat het dier een ziekte krijgt, dus vooral belangrijk voor wat zwakkere dieren. Maar juist de dieren met een zwakke gezondheid, zijn soms niet opgewassen tegen de impact van zo'n vaccin op het lichaam. En dus is het heel vaak zo dat er gezonde dieren routinematig worden ingeënt, en dat het in het gunstigste geval gewoon volkomen nutteloos is, omdat het dier genoeg weerstand heeft.
ohjajoh6 schreef:Uiteraard krijgt pony medicatie tegen de cushing Focussed, hihihi, ging mijn profielnaam geen belletje rinkelen bij je dan?![]()
Ik moet daar wel bij vermelden dat ten tijde van de enting, ik dus nog niet wist dat ze cushing had, dat is in het jaar erop geconstateerd. Wat mij doet bedenken dat de enting dus al bijna 4 jaar geleden heeft plaatsgevonden, word dus echt wel weer tijd voor de tetanus, als ik mij een beetje goed heb ingelezen.
En wat is dan het middel wat jij geeft ter ondersteuning Koper? Want alles om het risico te vermijden tenslotte?
Maar nog niemand, die verstand heeft van de verschillende vulstoffen, die bij entingen worden gebruikt? Daar ben ik nog wel het meest benieuwd naar eigenlijk en daar kan ik dus bijna niets over vinden.