Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kiara schreef:Rotstraal heb ik weinig tot geen ervaring mee.
Toen Novia volop in de blub stond kreeg ze wel enorme last van rap.
Er zijn ook paarden die snel gevoelig zijn voor mok, en dan is blub ook funest.
Nu Novia droog staat (geen blub, maar wel lekker buiten) gaat de rap gelukkig langzaamaan weg.
smurf schreef:hoe bedoel je afwisseling???
Een dagje op stal en een dagje buiten?
Dat vind ik geen optie, een paard moet kunnen bewegen.
Mijn paard gaat z'n hok uit, weer of geen weer!
Ze mogen nu niet op de wei omdat ze alles kapottrappen, ik sta in een polder, maar van mei t/m dec. staat ie 24/7 op de wei en zo hoort het, vind ik tenminste
). Er is geen enkel paard met mok o.i.d. Wel worden ze 's middags weer op stal gezet. Dan droogt het vanzelf op. 's Avonds kun je het dan wegborstelen. Tot nog toe heb ik er geen probleem mee gehad.
). Fayette heeft ook nog nooit last gehad van mok ofzo. 

en ze heeft in 1 hoef nu een hele diepe straal (wrsch rotstraal). Ik moet dus nu iedere dag goed schoonmaken en desinfecteren met Hoef & Zool en morgen komt de hoefsmid en wrsch moet ik dan gaan teren. De hele dag op stal is ook geen optie, dat vind ik zielig.
. De fjord staat dus buiten met regendeken op en met al die regen behoorlijk in de blub
. Tot nu toe is het goed blijven gaan maar ik krijg er zelf meer een meer een slecht gevoel bij, dat verdiend hij niet
Verdomde belachelijke regeltjes van stedebouw ook