Dit heb ik gedaan. Ik heb een afzetting in de wei gemaakt, afmeting stal. (hele dag binnen en beestje draait door). Niet gereden en alleen rust. Helaas na 2 en ook 3 weken nog steeds kreupel.
Naar de dierenarts dus. Die heeft er anderhalf uur naar gekeken. Uitverdoofd: kreupelheid moet in de hoef zitten. De hoef is nergens gevoelig. En de kreupelheid is goed zichtbaar in draf. Er zijn 2 röntgenfoto's gemaakt waarop niets te zien is. Voor de zekerheid een ontstekkingremmer mee en 2 weken aankijken met nog steeds rust. Helaas na 2 weken nog steeds kreupel.
Weer naar de veearts. De kreupelheid leek wat minder dacht hij ( wat niet raar is, na lang rust is ze "gewoon"kreupel, toen hij haar de eerste keer zag kwam ze uit de wei en liep ze op 3 poten) Nog op rust houden en over 3 weken verslag uitbrengen. wel mocht ik af en toe 10 minuten recht uit stappen, eventueel als ik erop zat. Dit heb ik een paar keer gedaan.
De drie weken zijn verstreken en ze is in draf nog steeds stokkreupel. Morgen ga ik maar langs de kliniek om verslag uit te brengen. Ik zie het vreselijk somber in, kan iemand hier aub nog iets bemoedigend zeggen?
Ik zie er even geen gat meer in...
lastig probleem TS, ik hoop dat ze vinden wat het is