ervaring met lifeforce

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Dvdwerf

ervaring met lifeforce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-16 21:51

Hoi bokkers, ik ben heel erg benieuwd naar meerdere ervaringen over lifeforce.
Ik heb foto's gemaakt voordat ik ben begonnen met lifeforce en 3maanden na lifeforce.
In combinatie met trainen zie ik zeker resultaat

Dit is mijn Friese ruin...
Afbeelding

Dit is mijn Friese merrie
Afbeelding

joke1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 16:47

Ik zit er over na te denken om het te geven, ik twijfel alleen nog.
Die prijs is zooo hoog!! maar als het helpt.. jaa...!

Jouw foto's zien er goed uit! welke heb je gebruikt?

DarkoFoitzik

Re: ervaring met lifeforce

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 16:53

klinkt erg interessant maar wat zijn de verhoudingen van mineralen, vitamin en spoorelementen? kan het nergens terug vinden.

joke1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 16:57

DarkoFoitzik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 17:03

thanks maar hier had ik al doorheen gespit. ik kan helaas geen inhoud vinden daarom zal ik het niet voeren. Kwa prijs valt het via amazon.com wel mee. dan moet je wle de toegang hebben om daar te bestellen natuurlijk

joke1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 17:14

Ik zag hem staan ja, alleen is dat de formula en niet de elite.. Zou er misschien op de verpakking staan wat er aan hoeveelheden in zit..

DarkoFoitzik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 17:52

Dat zou goed kunnen... maarja grote gok dan kun je misschien beter equilife f4f pakken ofzo.... wel een mooie verandering bij de ruin van ts

joke1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 09:05

Dat zeker! heb me gister toch overgehaald om het te bestellen... ben benieuwd! En ik zal even kijken of het op de verpakking staat wat er allemaal in zit en de hoeveelheden! :-)

DarkoFoitzik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 09:17

graag en deel je ervaringen. ik ben heel benieuwd :)

Olympia96

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 19:48

Ik kan nooit zoveel met dit soort foto's eerlijk gezegd... De weersomstandigheden en het licht zijn heel anders waardoor een objectieve vergelijking niet te maken is. Als je zorgt dat de invloeden van buitenaf gelijk zijn, dan heb je een objectiever beeld.
Vergeet ook het element training niet... Niet alle verandering kun je ophangen aan het supplement. Met andere woorden: ik vind de foto's geen promo voor het product. Er zijn mij te veel invloeden van buitenaf.

Dat gezegd hebbende: ik heb heel goede ervaringen met Lifeforce :D Mijn oude merrie heeft er echt een tweede jeugd door gekregen. Ik heb dus wel bizarre voor en na foto's met een enorm verschil (mijn paard staat ook op de banner van Lifeforce). Fysiek is ze enorm opgeknapt van de Elite. Zowel qua vacht als qua conditie.

Voor mijn jonge paard die behoorlijk last van haar darmen had, heb ik het ook geprobeerd. Dat is een Gelderse die moeite had met het te rijke hooi. Verder 1 en al Hollands Welvaren. Bij haar zag ik geen verschil. Het leek even een opleving te geven in de mest structuur, maar dat was van korte duur. Dus toen ik de Lifeforce van mijn, inmiddels overleden, oude merrie had opgevoerd ben ik gestopt met voeren. Ik voer nu algen en die geven wel het gewenste effect op haar darmen.

Dvdwerf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-16 18:49

joke1989 schreef:
Ik zit er over na te denken om het te geven, ik twijfel alleen nog.
Die prijs is zooo hoog!! maar als het helpt.. jaa...!

Jouw foto's zien er goed uit! welke heb je gebruikt?

Ik gebruik de lifeforce elite.
Het is inderdaad een duur supplement maar mijn paarden hebben er baat bij.

Dvdwerf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-16 18:50

DarkoFoitzik schreef:
graag en deel je ervaringen. ik ben heel benieuwd :)

Ja ik ben ook heel benieuwd

Dvdwerf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-16 18:52

Olympia96 schreef:
Ik kan nooit zoveel met dit soort foto's eerlijk gezegd... De weersomstandigheden en het licht zijn heel anders waardoor een objectieve vergelijking niet te maken is. Als je zorgt dat de invloeden van buitenaf gelijk zijn, dan heb je een objectiever beeld.
Vergeet ook het element training niet... Niet alle verandering kun je ophangen aan het supplement. Met andere woorden: ik vind de foto's geen promo voor het product. Er zijn mij te veel invloeden van buitenaf.

Dat gezegd hebbende: ik heb heel goede ervaringen met Lifeforce :D Mijn oude merrie heeft er echt een tweede jeugd door gekregen. Ik heb dus wel bizarre voor en na foto's met een enorm verschil (mijn paard staat ook op de banner van Lifeforce). Fysiek is ze enorm opgeknapt van de Elite. Zowel qua vacht als qua conditie.

Voor mijn jonge paard die behoorlijk last van haar darmen had, heb ik het ook geprobeerd. Dat is een Gelderse die moeite had met het te rijke hooi. Verder 1 en al Hollands Welvaren. Bij haar zag ik geen verschil. Het leek even een opleving te geven in de mest structuur, maar dat was van korte duur. Dus toen ik de Lifeforce van mijn, inmiddels overleden, oude merrie had opgevoerd ben ik gestopt met voeren. Ik voer nu algen en die geven wel het gewenste effect op haar darmen.

Er staat ook bij in combinatie met trainen. Ik vind de ruin enorm opgeknapt strakker in z'n vel en ronder, tuurlijk krijg je dat met training ook voor elkaar, maar vooral zijn uithoudingsvermogen is enorm vooruit gegaan. Dit is even een beeld voor lifeforce en de onderste foto is een foto terwijl we lifeforce gebruiken.

joke1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 10:42

Wij zijn zaterdag begonnen! Ben benieuwd! Zal over een tijdje wel even een foto plaatsen. Met hopelijk hetzeflde daglicht :-)

Elco

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 14:40

Mijn paard spuugt het uit, iemand nog een idee om het er in te krijge n? :o

DarkoFoitzik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 15:11

duur grapje als je pony het niet eet.... hmm mensne door het voer? misschien een pulp ervan maken of de standaard trucjes met appelsap of donker biet of stroop... etc

Olympia96

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 17:58

Slobber :-)

Elco

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 18:12

Ik heb er appelmoes door gedaan, maar dan nog niet.Ik weet niet of ik het met een grote spuit in zijn mond kan spuiten.

Olympia96

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 18:17

Dat heb ik ook geprobeerd, maar dat was echt ellende. Had een oude ab-spuit gepakt vanwege grote opening, maar moest wel 5 keer vullen en leegspuiten. Mag jij raden hoe ik eruit zag na die tijd. Ook nog met appelsap geprobeerd, maar het blijft 1 grote knoeibende om het in de spuit te krijgen.

Slobber is echt de beste manier.

joke1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 18:00

Die van mij krijgt kruiden door het eten wat een uur in 1 liter heet water moet liggen. Dat meng ik al door z'n brok en lucerne.. daar doorheen doe ik de Lifeforce.. maar van harte gaat het niet.. wordt opgegeten met lange tanden hihi! Dus ik ben benieuwd wat ik er nog meer tegen kan doen (het stinkt trouwens ook echt dat spul!!!!)

Elco

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 18:59

Ik doe het nu al 2 dagen met een grote spuit, heb de opening groter gemaakt..Met 2x zit alles er in.
Op zich is het nog wel te doen.

everdijhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 13:13

die van mij krijgt het ook maar ik koop het aan via de dierenarts maar ik krijg gevooel da ik meer betaal dan als ik gewoon online koop waar kopen jullie het

everdijhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 13:22

Elco schreef:
Ik doe het nu al 2 dagen met een grote spuit, heb de opening groter gemaakt..Met 2x zit alles er in.
Op zich is het nog wel te doen.

ik heb een maand met spuit gedaan en dan terug geprobeerd tussen voer en nu eet ze het wel gewoon op .ze moest gewoon even wennen aan de smaak. maar bij onze ook heel goed resultaten paard met maagzweren en aanvallen van de maag (koliek achtige )en niet voldoende op gewicht en nu staat ze bijna te dik en dat voor einde van de winter in training heel tevreden van

joke1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 14:46

everdijhof schreef:
die van mij krijgt het ook maar ik koop het aan via de dierenarts maar ik krijg gevooel da ik meer betaal dan als ik gewoon online koop waar kopen jullie het

mag ik vragen wat jij er voor betaald?

everdijhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 17:21

joke1989 schreef:
everdijhof schreef:

mag ik vragen wat jij er voor betaald?

ik heb nu twee volle zakjes (zo een plastik zakje waar ze medicatie in doen ) ik denk da ongeveer 750 gr is en heb 60 euro betaalt