Ik heb foto's gemaakt voordat ik ben begonnen met lifeforce en 3maanden na lifeforce.
In combinatie met trainen zie ik zeker resultaat
Dit is mijn Friese ruin...

Dit is mijn Friese merrie

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Olympia96 schreef:Ik kan nooit zoveel met dit soort foto's eerlijk gezegd... De weersomstandigheden en het licht zijn heel anders waardoor een objectieve vergelijking niet te maken is. Als je zorgt dat de invloeden van buitenaf gelijk zijn, dan heb je een objectiever beeld.
Vergeet ook het element training niet... Niet alle verandering kun je ophangen aan het supplement. Met andere woorden: ik vind de foto's geen promo voor het product. Er zijn mij te veel invloeden van buitenaf.
Dat gezegd hebbende: ik heb heel goede ervaringen met LifeforceMijn oude merrie heeft er echt een tweede jeugd door gekregen. Ik heb dus wel bizarre voor en na foto's met een enorm verschil (mijn paard staat ook op de banner van Lifeforce). Fysiek is ze enorm opgeknapt van de Elite. Zowel qua vacht als qua conditie.
Voor mijn jonge paard die behoorlijk last van haar darmen had, heb ik het ook geprobeerd. Dat is een Gelderse die moeite had met het te rijke hooi. Verder 1 en al Hollands Welvaren. Bij haar zag ik geen verschil. Het leek even een opleving te geven in de mest structuur, maar dat was van korte duur. Dus toen ik de Lifeforce van mijn, inmiddels overleden, oude merrie had opgevoerd ben ik gestopt met voeren. Ik voer nu algen en die geven wel het gewenste effect op haar darmen.
Elco schreef:Ik doe het nu al 2 dagen met een grote spuit, heb de opening groter gemaakt..Met 2x zit alles er in.
Op zich is het nog wel te doen.
joke1989 schreef:everdijhof schreef:die van mij krijgt het ook maar ik koop het aan via de dierenarts maar ik krijg gevooel da ik meer betaal dan als ik gewoon online koop waar kopen jullie het
mag ik vragen wat jij er voor betaald?