Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Lanolynn schreef:vrouwke schreef:Ik zou de DA bellen is wel erg lang 9 weken.
Is het kuil of hooi?
Het is hooi
De dierenarts bellen vind ik persoonlijk een beetje overbodig. Ze is verder niet ziek enzo en ze lijkt er verder ook geen last van te hebben. Ze is even vrolijk als altijd
Lisaapee schreef:En waarom wil je geen DA laten komen?
'Overbodig' is een DA nog nooit geweest.
Zelfde vraag nu al 2x gesteld...
Polly schreef:Hoe voel je je zelf als je 9 weken aan e diarree bent?
Een paard is een vluchtdier he, die laten liever niet zien dat ze ziek zijn....
Pelryo schreef:Zou kunnen dat vanwege de dikke vacht en de hoge temperaturen je pony het te warm heeft en daardoor meer drinkt. Mijn shetlander zit momenteel aan de lichte diarree.
een psyliumkuurtje kan nooit kwaad iig.
edit: de gedachte een ziek paard eet en drinkt niet goed snap ik niet. Dat geld alleen voor zwaar zieke dieren. Ik verander mijn eet en drinkgedrag ook niet als ik diarree heb, kan ik nog wel echt last hebben van mn buik.
Pocca_Locca schreef:Hoi! Kun je nog nagaan of er iets is gebeurd, veranderd, omstandigheden van negen weken geleden? Dus niet alleen aan het voer denken, denk aan eventuele medicijnen, het water, inentingen?
Blijheid schreef:Een dagje, desnoods een weekje als je lang wil wachten, diaree kan inderdaad niet heel veel kwaad. Maar 9 weken is wel érg lang. Ik zou zeker de dierenarts bellen.
Ik neem aan dat je haar temperatuur in de gaten houd en ze geen koorts heeft?

m1992 schreef:Waarom meet je elke dag de temperatuur van een gezonde pony? Ze is niet ziek toch?
Zelfs bij een kolieker mag je vaak aan de buik komen. Hoe erg is de diarree? Helemaal geen mestballen? Ik zou er toch iemand naar laten kijken, zo duur is dat niet...