Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Heb er een hele doos van gekocht op Horse Event, vallen goed in de smaak
Dreamy schreef:Bokker Peerke_ verkoopt suikervrije snoepjesHeb er een hele doos van gekocht op Horse Event, vallen goed in de smaak
moonfish13 schreef:Ik was ook op zoek naar iets met weinig energie en suiker voor het clickeren.
Nu heb ik haverschil pellets, dat zijn biksjes met haverschillen, lijnzaad en melasse.
Er zit 4% suiker in, 7% zetmeel.
Volgens de winkel zit er minder energie in als in ruwvoer en geen toegevoegde vitamines en mineralen.
Ik voer al vitaminekorrels minimaal, meer kan hier echt niet i.v.m. Een stuiterpony van de metazoa.![]()
Dit gaat goed en lust hij graag.
Het is 11.50 voor 20 kilo.
Dit is perfect zo, en betaalbaar.
Naskapower schreef:moonfish13 schreef:Ik was ook op zoek naar iets met weinig energie en suiker voor het clickeren.
Nu heb ik haverschil pellets, dat zijn biksjes met haverschillen, lijnzaad en melasse.
Er zit 4% suiker in, 7% zetmeel.
Volgens de winkel zit er minder energie in als in ruwvoer en geen toegevoegde vitamines en mineralen.
Ik voer al vitaminekorrels minimaal, meer kan hier echt niet i.v.m. Een stuiterpony van de metazoa.![]()
Dit gaat goed en lust hij graag.
Het is 11.50 voor 20 kilo.
Dit is perfect zo, en betaalbaar.
4+7= 11% Dat vind ik dan weer best veel suiker
Flits__ schreef:Ik gebruikte ook de snoepjes van Peerke. Helaas lijkt de site niet meer te bestaan dus kan niet meer bestellen![]()
Nu ook druk op zoek naar iets anders. Dus ik lees mee! Die knaagdierensnoepjes van Rolls vond mijn pony in ieder geval niet lekker
8nnemiek schreef:Ik koop alleen nog de Rolls van vitakraft![]()
De paarden zijn er gek op, het zijn kleine brokjes, en er zitten geen onnodige toevoegingen in en geen suiker. Het bestaat vooral uit hooi en luzerne.
In de meeste dierenwinkels te koop bij de knaagdierensnoepjes.
[ Afbeelding ]
! bedankt voor deze tip, volgende keer in de dierenwinkel eens kijken. Eens proberen of mijn paardje ze mag