Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vuurneon schreef:Omdat het bij de influenza inenting in zit vooral, als ik zoek is tetanus inenting ruim 2 jaar werkzaam namelijk.
fleurtjeuh schreef:Afhankelijk van hoe oud het paard is zou je eventueel een beetje later kunnen enten, maar een half jaar te laat is wel veel.
Dan zou je de basisenting opnieuw moeten laten doen, volgens mij
fleurtjeuh schreef:Afhankelijk van hoe oud het paard is zou je eventueel een beetje later kunnen enten, maar een half jaar te laat is wel veel.
Dan zou je de basisenting opnieuw moeten laten doen, volgens mij
__Elizabeth schreef:Ik vraag me nu ineens af waarom een paard een tetanus injectie ieder jaar moet terwijl een mens maar om de 7 moet en als je daar overheen gaat is dat ook niet echt een probleem.. Er zal wel een reden zijn maar wat?
__Elizabeth schreef:Ik vraag me nu ineens af waarom een paard een tetanus injectie ieder jaar moet terwijl een mens maar om de 7 moet en als je daar overheen gaat is dat ook niet echt een probleem.. Er zal wel een reden zijn maar wat?
Ibbel schreef:Het korte antwoord: er zijn mensen die in vaccineren meteen een complottheorie van de farmaceutische industrie zien.
geerke schreef:Ibbel schreef:Het korte antwoord: er zijn mensen die in vaccineren meteen een complottheorie van de farmaceutische industrie zien.
ik denk dat je je eens moet verdiepen in wat er precies aan zware metalen in een vaccin zit.
Wij mensen laten ons toch ook niet ieder jaar vaccineren?Waarom paarden,honden en katten dan wel?
Ibbel schreef:Het korte antwoord: er zijn mensen die in vaccineren meteen een complottheorie van de farmaceutische industrie zien.
fleurtjeuh schreef:Dan ben ik nieuwschierig.
Heb je wel eens een paard met tetanus gezien?