Ik ben sinds gister begonnen met speedibeet om mijn quartertje iets voller te krijgen. Alleen ze eet het niet...
ook niet met muesli erdoor want dat eet ze er tussen uit haha. Weet iemand iets waardoor zegt misschien gaat eten?? Vast bedankt! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ook niet met muesli erdoor want dat eet ze er tussen uit haha. Weet iemand iets waardoor zegt misschien gaat eten?? Vast bedankt! Evelijn schreef:Wat was je verhouding speedibeet / muesli.... zou beginnen met maar beetje speedibeet door de muesli en dan steeds beetje meer.
Speedibeet is van zichzelf niet heel smakelijk weinig zoet... je zou er bijv. ook voor kunnen kiezen er een wortel of appel doorheen te raspen, dan is het wat smakelijker maar dat kan ze er niet zo makkelijk uitvissen.
Die van mij stond eerst alleen op speedibeet. Als extraatje heb ik hem later slobber erbij door gedaan om hem nog extra te laten aankomen. Als ik nu dus met alleen speedibeet aankom, snuffelt ie er eerst wat teleurgesteld aan. Later eet hij het wel.
linny__93 schreef:Ik heb nu een kwart speedibeet met 3 kwart water gemengd en 1 schep muesli erbij gedaan ook wat maïs olie en ze staat nu te eten