Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Cayenne schreef:Zoals AngeliqueB zegt is het helemaal geen misdaad om je paard naar de slager te brengen. Liever dat als dat het verkocht word onder de oorzaak boven water te halen, waardoor hij in de toekomst misschien nog meer schade oploopt.
Ik zou hem toch nog laten onderzoeken in een kliniek en dan een uitgebreid kreupelheidsonderzoek. Komt daar uit dat de dierenarts toch foto's wil laten maken voor de zekerheid, dan zou je kunnen afspreken dat je dat doet. Aan de hand van die foto's kun je een afweging maken of het nog wel zinvol en financieel te doen is om verder te behandelen of dat het hier stopt. Je bent in een kliniek niet verplicht om een behandeling door te zetten
bridgetF schreef:Is het een knuffelkont? Misschien dat je hem gratis weg kunt doen naar een zorgboerderij? Misschien dat dat nog een optie zou kunnen zijn om hem wel in leven te houden. Of denk ik nu heel gek?
Princesj schreef:Ik zou in ieder geval willen weten of hij echt stuk is, dus toch het onderzoek op de kliniek doen. Vanuit daar kun je zeker een eerlijke weloverwogen beslissing maken (einde oefening of nog bruikbaar).