Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Visitor schreef:Weet iemand van jullie wanneer het patent van BI afloopt zodat er ook (legaal) namaak op de markt kan gaan komen?
fransje23 schreef:Visitor schreef:Weet iemand van jullie wanneer het patent van BI afloopt zodat er ook (legaal) namaak op de markt kan gaan komen?
Patent zit er nog maar een aantal jaar op dus ben bang dat het nog even duurt.
Het is inderdaad enorm duur Prascend en de prijs die je nu betaald hebt is de gemiddelde prijs.
Focussed schreef:BI heeft geen patent, omdat het molecuul al jaren bestaat en het patent op het molecuul al jaren geleden vrij is gekomen.
Het is dus een kwestie van concurrentie, zodra een andere farmaceut het ook zal produceren zal de prijs naar beneden gaan.
kimmie261 schreef:ik heb een paar jaar geleden een paard op pergolide gehad ,deze is overleden en inmiddels weer een nieuwe cushing patient hier staan,schrok me werkelijk te pletter...160 pillen voor 220 euro... ( tegen 200 tabletten pergolide voor 68 euro)
als iemand weet hoe we aan pergolide kunnen komen dan graag een pb
en geerke 400 euro voor 1 gram?? dat is toch ook vreselijk duur,of zie ik het verkeerd??
Visitor schreef:Geerke, ik ben wel benieuwd hoe je dat precies hebt gedaan, zou daar wel meer over willen weten. (Bijv., heb jij een achtergrond hierin of kunnen ook 'leken' dit zelf doen? Hoe zit het met de veiligheid (voor mens en paard)? Is de verkoper die je nu doorlinkt ook degene waarbij jij hebt besteld (en betrouwbaar)? Hoe geef je het spul aan je paard?)