Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

serieus? Mijn pony die toen de tijd Z1 liep en bijna iedere dag trainde kreeg 0.5 kg biks met muesli. En dan een handje slobber met grasmix.zanakuzies schreef:1 kgserieus? Mijn pony die toen de tijd Z1 liep en bijna iedere dag trainde kreeg 0.5 kg biks met muesli. En dan een handje slobber met grasmix.
Dat verdeeld over 3x per dag en 4x per dag ruim ruwvoer!
Monica72 schreef:zanakuzies schreef:1 kgserieus? Mijn pony die toen de tijd Z1 liep en bijna iedere dag trainde kreeg 0.5 kg biks met muesli. En dan een handje slobber met grasmix.
Dat verdeeld over 3x per dag en 4x per dag ruim ruwvoer!
het verschild per paard wat hij/zij nodig heeft jou pony een halve kg brok een ander een kg, mijn paard krijgt 6 kg en onbeperkt 1 snede hooi ongeveer iedere 3 weken rollen we met z'n 2en een baal naar binnen die dan schoon op gaat.

, en daar worden ze niet beter van.
krijgt elke dag een kwart kilo metazoa, een beetje spelt en een handje subli dieetmix. Het laatste krijgt hij er bij omdat het magnesiumpoeder daar nog vrij aardig in vermengt. Alles bij elkaar past het in een halve voerschep
. 

Hilli schreef:Een voerschep voer is over het algemeen geen kilo voer. Met twee keer een half schepje per dag (in totaal een hele dus) valt het mee wat je pony binnenkrijgt, aangenomen dat je voldoende ruwvoer geeft. Als je paard hiermee gewoon op gewicht blijft, dan zou ik niks veranderen.

, en daar deed hij het wel goed op. 
Inoterry schreef:Toch zou ik adviseren om een ander merk vitamine E + selenium te gaan voeren. Er zit wel zo verschrikkelijk weinig vitamine E in die van sectolin dat je beter gewoon druivensuiker kunt gaan voeren. Goedkoper en hetzelfde effect. Mijn eigen paard werd echt verschrikkelijk stijf van dit merk. Heb een tijdje een ander merk gevoerd, welke ben ik vergeten, en daar deed hij het wel goed op.
inderdaad mierzoet