Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Joolien schreef:Ten eerste, een paard neemt je nooit op deze manier in de maling.
En als hij het vaker doet, zou ik zeker de da laten komen, kan van alles zijn, maar het klinkt niet al te best. Ik zou hem voorlopig even op rust zetten, komt ie wel buiten?
Heb je het toevallig ook gefilmd?
kmcc schreef:Joolien schreef:Ten eerste, een paard neemt je nooit op deze manier in de maling.
En als hij het vaker doet, zou ik zeker de da laten komen, kan van alles zijn, maar het klinkt niet al te best. Ik zou hem voorlopig even op rust zetten, komt ie wel buiten?
Heb je het toevallig ook gefilmd?
Nee heb het niet gefilmd, hij komt wel buiten in de paddock omdat ik hem niet wil opsluiten en stijfheid wil voorkomen
mrie schreef:Dit klinkt volledig als een buik probleem, toch maar eens bellen met je Veearts
Joolien schreef:Dat kan juist best. Je meet je zadel op een bepaald moment aan, maar het paard kn daarna groeien in bespiering of dit juist verliezen. Kan dus best zijn dat je paard er periodes last van heeft en dan ee manier vind om ermee om te gaan. Dus een zadelcheck kan nooit kwaad

kmcc schreef:Update: dierenarts is vandaag geweest, hij heeft duidelijk last van de rug.. dit kan van ligt tot ernstig zijn.. maar naar wat ze heeft gezien denkt ze aan artrose, zijn rug moet op de foto :'(
Joolien schreef:kmcc schreef:Update: dierenarts is vandaag geweest, hij heeft duidelijk last van de rug.. dit kan van ligt tot ernstig zijn.. maar naar wat ze heeft gezien denkt ze aan artrose, zijn rug moet op de foto :'(
Kissing spines, ja dat is nooit goed om te horen, maar met goede trainingsmethodes niet het einde van de wereld![]()
Ik hoop voor je dat het meevalt. Wanneer ga je foto's laten maken?