Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Djinteequa schreef:Hoe oud is je merrie en hoe ver is ze in training. Zou natuurlijk ook gwn verzet kunnen zijn omdat ze er geen zin in heeft.
Al zou ik zelf idd ook eerst uitzoeken of t niets medisch is. Je wil je paard natuurlijk geen pijn doen.
maar je weet maar nooit . Als ze bijt doet ze dat enkel naar mijn linkerbeen. Sammert schreef:Djinteequa schreef:Hoe oud is je merrie en hoe ver is ze in training. Zou natuurlijk ook gwn verzet kunnen zijn omdat ze er geen zin in heeft.
Al zou ik zelf idd ook eerst uitzoeken of t niets medisch is. Je wil je paard natuurlijk geen pijn doen.
Ze is 9. We starten nu L1 maar we trainen altijd een niveau hoger. Ze heeft sowieso een vurig karakter maar wil eerst alles uitgesloten hebben voordat ik haar erdoor heen ga rijden dat vergeef ik mezelf nooit. Nu denk ik zelf dat het niet iets heel groots kan zijn omdat ze nogal kleinzerig is. Als ze een schrammetje heeft loopt ze zowat al kreupel bij wijze vanmaar je weet maar nooit . Als ze bijt doet ze dat enkel naar mijn linkerbeen.

Faniek schreef:Een merrie die ik hier had, gaf destijds ook verzet, toen is er bloedonderzoek gedaan. Na lang zoeken bleek ze een ontsteking in de nieren te hebben, helaas te laat om te behandelen. Het kan bij jou totaal wat anders zijn, maar dingen als foto's en/of bloedonderzoek zou ik in deze voor kiezen om haar echt helemaal goed te laten onderzoeken.
Natalie36 schreef:Naast de foto's zou ik ook een thermografie laten maken. Dan zie je gelijk of ze niet enorm aan het compenseren is.