Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

).Vjestagirl schreef:Wat een dráák van een enquete.
Alles is gericht op competitie. Verder "hoevaak controleert u de gezondheid van uw paard". Hoe bedoelen jullie dat? Er zitten véél vage vragen in...
kincsem schreef:Ingevuld! Leuk om een keer een Qualtrics studie in te vullen in plaats van ze zelf te maken. Her en der staat nog een spelfoutje en bij de vraag "Welke vitale functies meet u?" was geen mogelijkheid tot 'multiple answers'. Ik weet niet of dat bij deze vraag bewust is gedaan of niet.
. Wij hebben dit veranderd in 'multiple answers'!

Yessy schreef:Vjestagirl schreef:Wat een dráák van een enquete.
Alles is gericht op competitie. Verder "hoevaak controleert u de gezondheid van uw paard". Hoe bedoelen jullie dat? Er zitten véél vage vragen in...
Hier precies hetzelfde probleem, discipline 'anders', hoe vaak gaat u op competitie 'anders', hoe vaak komt de dierenarts 'anders'. Ik vroeg me oprecht af of jullie zelf ooit in de buurt van een paard geweest zijn bij de eerste paar vragen. Wie haalt er nou wekelijks een dierenarts bij z'n wedstrijdpaard om te checken? Weet je wat dat kost
. Toch bedankt voor het invullen van de enquete!
WildWings schreef:Is het niet mogelijk om dan in te bouwen dat als je invult dat je geen competitieruiter bent, je direct een melding krijgt met 'Bedank voor uw deelname / Helaas valt u buiten de doelgroep van deze enquete' oid? Dat scheelt mensen een hoop werk
Ibbel schreef:Jongens, biecht eens op, hoeveel paarden hebben jullie van dichtbij bekeken en hoeveel eigenaren hebben jullie vooraf überhaupt gesproken?
Dat zijn er beslist minder dan het aantal marketingcursussen die jullie gedaan hebben.
troi schreef:Ibbel schreef:Jongens, biecht eens op, hoeveel paarden hebben jullie van dichtbij bekeken en hoeveel eigenaren hebben jullie vooraf überhaupt gesproken?
Dat zijn er beslist minder dan het aantal marketingcursussen die jullie gedaan hebben.
![]()
Ik denk dat je gelijk hebt. Maar dan nog is het idee zeker interessant, overigens ook voor de recreatieruiter die veel tijd en energie steekt in correct trainen. Ik vraag me wel af wat voor budgetten jullie verwachten dat de gemiddelde ruiter heeft. De tijd dat paardensport was voor de elite met geld als water is wel echt voorbij!
Apple schreef:Leuke enquete! Wel jammer dat je maar 1 discipline kon aangeven, als je voor meerdere disciplines traint moet je dus kiezen.
Ik heb uiteindelijk 1 discipline en 1 paard in gedachten genomen.