Lowara schreef:Ik heb dit vorig jaar met mijn toen 6 jarige pony laten doen, en helaas is het dus misgegaan..
Pony is zich op dit moment letterlijk kapot aan het lopen, we geven hem nog een half jaar tot een jaar, en dan is hij op en gaat met pensioen op 7 jarige leeftijd.....
En niet het slechte been is dan kapot, maar juist de goede die hij extreem veel belast om het andere been te ontlasten.
Maar zo lang al de knie op slot is echt extreem pijnlijk voor die pony, onderneem dus zo snel mogelijk actie!
De mijne heeft bijna 2 weken op slot gezeten, en zat echt aan de zware pijnstillers 24 uur per dag toen. Dit was trouwens in afwachting op toestemming voor de operatie voor het doorsnijden van de pees.
Persoonlijk liever opereren en er niets mee kunnen later, dan zo te laten toch? Anders is waarschijnlijk inslapen de beste optie....
Is het echt pijnlijk? ;o. De da zegt van niet...
Nu wil ze dus, omdat t geen pijn doet, de pony naar iemand anders doen om haar dan bij n ouder paard te zetten.. Maar dan hoop ik dat diegene slim genoeg is om haar wel te laten inslapen..
Nu lijkt het niet alsof ze pijn heeft. Maar t kan dat ze gewoon zo doet..
Ik twijfel gewoon om zelf de da een keertje te bellen. Heb diegene nooit gezien of gesproken. Door mn werk.. Wsant het is wel sneu als ze wel pijn heeft
.