Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
smurffie schreef:In ieder geval niet in 1 keer het land opgooien maar opbouwen, anders is het vragen om koliek.
Daarnaast als ze nu op 0.5 staat zou ik dat gewoon doorpakken. Nu krijgt ze dus 1 per dag? Geef je dat in 1 voerbeurt maar wel dagelijks.
Koper schreef:Jette schreef:En bijvoorbeeld een vitamen/mineralen brok? Ik geef summerfit van pavo, krijgen ze in ieder geval geen tekort op dat vlak. En het is heel makkelijk een soort reep
Summerfit is nou niet direct het meest ideale aanvullende voer
Ze doen het er goed op naast hun onbeperkt hooi, maar vraag me af wat je er niet goed aan vindt? Ik weet dat er relatief vrij veel suiker inzit, maar ook alle vitamines en mineralen.
smurffie schreef:Ja maar pavo staat erom bekend en heeft ook geen geweldig product dat het het proberen waard maakt. Gewoon een hoop rotzooi voor een flinke prijs.
smurffie schreef:Ja maar pavo staat erom bekend en heeft ook geen geweldig product dat het het proberen waard maakt. Gewoon een hoop rotzooi voor een flinke prijs.
en juist minder met de alternatives. ik kan heel slecht tegen dit zwart/wit denken.