Ik zit al een tijd lang met het probleem dat ik het ideale voer niet voor mijn merrie kan vinden. Ze is erg moeilijk op gewicht te houden, en we hebben nu ontdekt dat dit zéér waarschijnlijk te maken heeft met haar niet al te beste darmflora (we hebben vorig jaar flink moeten dokteren en nu heeft ze ook weer symptomen, maar we zijn er nu optijd bij dus ik verwacht dat dit wel goed komt).
De dierenarts raadde mij aan op zoek te gaan naar voer die de darmflora ondersteunen, denk hierbij aan bijvoorbeeld probiotica dat in het voer zit.
Ik had voer van equifirst gevonden dat mij heel erg aansprak, maar dit is alleen maar in België te verkrijgen en ik heb nog geen zaak kunnen ontdekken die het voer eventueel wilt verzenden.
Hierna liep ik tegen het voer aan van lannoo-martens, maar weer hetzelfde probleem, alleen in België verkrijgbaar..
Misschien kijk ik eroverheen, maar weten jullie toevallig of merken zoals pavo, den hartog, cavalor, etc. voer hebben dat de darmflora extra ondersteunt, of misschien een ander merk dat wel in Nederland verkrijgbaar is?