De fysio is maandag voor het laatst langs geweest, daarna heb ik 2 dagen geen tijd gehad om te masseren dus ik wilde het net even gaan doen. In het begin merkte ik niks en stond ik lekker te masseren, Jaike wilde niet echt ontspannen. Op een gegeven moment begin ik aan de andere kant en ik masseer zo en ging opeens even met mijn hand naar beneden voel ik me toch plotseling een bult, schrok me rot.
Dus ik ben meteen naar de kant van de bult gegaan (die zat aan de andere kant van haar lichaam dan waar ik stond) Het is een flinke zwelling met daarop een kleiner bultje, er was een beetje bloed met pus uitgelopen. Het zag er een beetje lichtrood uit en was stroperig.
Ik probeerde het een beetje verder te drukken maar Jaike werd pissig,
ze liet duidelijk merken dat ze het echt niet leuk vond en begon te trappen naar me (had ze wel weer meteen spijt van

Wat zou dit kunnen wezen?? Zou het door het masseren kunnen komen aangezien je aardig bezig bent met het zenuwstelsel te prikkelen??
Zou het plotseling door mijn zadel kunnen komen, die heeft er afgelopen maandag weer na 1,5 week opgelegen ik mocht namelijk niet rijden.
Ik heb mijn deken en dekjes nagegeken op rare dingen maar er zitten nergens uitsteeksels of wat dan ook.

Vorig jaar had ze keelontsteking op mijn verjaardag en nu dit weer