Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mijn rijpaard en onze pony krijgen beide 2 volle scheppen ongeweekte pulp wat uitzet tot een volle emmer van 10L . Dit krijgen ze dagelijks.
ik had eerst ook die van pavo maar nu normale bietenpulp die 12 uur moet weken omdat ik toch al de SP klaar moet maken. Seventeen schreef:Als je iets wilt waar ze van aankomen, wat laag in suiker zit en wat ze over het algemeen héérlijk vinden moet je bietenpulp nemen! Paarden zijn er gek op en het zit laag in suikers! Ideaal. En het kost ook niet zo heel veel.
Enige nadeel is dat je het moet laten weken voordat je het voert maar als je zorgt dat er wat klaarstaat is er niks aan de hand en kun je gewoon doorvoeren.
Seventeen schreef:Als je iets wilt waar ze van aankomen, wat laag in suiker zit en wat ze over het algemeen héérlijk vinden moet je bietenpulp nemen! Paarden zijn er gek op en het zit laag in suikers! Ideaal. En het kost ook niet zo heel veel.
Enige nadeel is dat je het moet laten weken voordat je het voert maar als je zorgt dat er wat klaarstaat is er niks aan de hand en kun je gewoon doorvoeren.