Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

charellelove schreef:maar hij staat met een anderen pony en dat is zijn moeder en als je ze voert eet zij alles op maar als je ze apart zet worden ze helemaal gek dan gaan ze steigeren en proberen uit te breken en als hij zig zo druk gaat maken is dat ook niet goed
vuurneon schreef:charellelove schreef:maar hij staat met een anderen pony en dat is zijn moeder en als je ze voert eet zij alles op maar als je ze apart zet worden ze helemaal gek dan gaan ze steigeren en proberen uit te breken en als hij zig zo druk gaat maken is dat ook niet goed
als jij genoeg hooi bulten maakt en die verspreid is dat onmogelijk.
Mijn pony is ook 'de baas' maar als ik 3 hooi bulten verspreid door het land kan het andere paard altijd eten.
Als je 14 verzorgpaarden hebt, dan snap je ondertussen toch wel hoe het werkt met voeren?
Tigra_ schreef:Hoelang moet de pony dan op stal? Als de pony hoefbevangen is kan die beter niet op stal en gewoon op het zand zodat die wel kan bewegen op eigen tempo. Dat binnen halen zou ik dus ook niet meer doen. Tja en voor nu een DA bellen lijkt me geen overbodige luxe als die niet meer wil lopen.
Daarnaast is kuilgras helemaal niet goed voor een bevangen pony.
charellelove schreef:Tigra_ schreef:Hoelang moet de pony dan op stal? Als de pony hoefbevangen is kan die beter niet op stal en gewoon op het zand zodat die wel kan bewegen op eigen tempo. Dat binnen halen zou ik dus ook niet meer doen. Tja en voor nu een DA bellen lijkt me geen overbodige luxe als die niet meer wil lopen.
Daarnaast is kuilgras helemaal niet goed voor een bevangen pony.
oke dan zal ik hem nu wel iets anders geven ik heb slobber is dat goed voor hem maar dan word hij wel dik of gewoon brok of weet iemand iets wat ik hem dat het beste kan voeren