Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mrie schreef:Tis al gezegd maar ik doe het toch nog een keer.. Geen peesbeschermers op stal, hij kan zich dan niet aantikken want hij loopt daar niet. En als hij geen bescherming aan heeft voelt hij tenminste wat hij doet en kan hij er mee ophouden.

. Amaranth7 schreef:In duitsland staan bijna alle paarden van niveau met stalbeschermers op. (dit zijn geen pees beschermers en is absoluut niet te vergelijken, dus als je er niets van weet reageer dan niet meteen zo overdreven).
Ik heb bij de back on track beschermers veel verbetering gezien met een paard met gallen op de achterbenen. Het stimuleerd de doorbloeding, ik zag duidelijk verschil.
Verder zou ik me ook niet zo zorgen maken. Sommige paarden hebben nu eenmaal wat overvulde kogels, kan vaak echt geen kwaad.
Amaranth7 schreef:Zucht.. pees beschermers zijn geen stalbeschermers. Pees beschermers moet je niet op stal omdoen, maar stalbeschermers worden niet warm en hebben een heel ander doel en uiterlijk als pees beschermers. Ik weet heel zeker dat wolvega niet tegen stalbeschermers is.
Marco wil het absoluut niet tenzij het zeeer ernstig is.
*edit , en veel hadden blijkbaar gezondheids problemen aangezien ze daar met het voer zat dat de hele stal leeg werd gegeten? Misschien een verwant iets?