Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) en daar vergaten ze iig niet te voeren..
Ik zou toch zeker overwegen om alsnog van stal te veranderen, ik kan mij namelijk niet voorstellen dat er binnen een redelijke straal rondom je huis geen enkele stal is waar het beter is geregeld.Sirius1999 schreef:Staat je paard ook 24/7 op stal op aanraden van je DA? Of is er gewoon geen paddock of weide?Paard staat 24/7 op stal en krijgt luzernekorrels op aanraden van dierenarts.

Sirius1999 schreef:Mijn enige vraag naar jullie: kan ik mijn paard 1x per dag hooi geven via slowfeeder of hooinet zodat hij heel de dag voort kan. Zo ja op welke manier en hoeveel.
Sirius1999 schreef:Paard komt wel buiten hoor. Ik neem hem iedere dag uit zijn stal om een wandeling te maken, te laten lopen in de piste, te rijden, te longeren, wat gras te laten eten...
Mijn enige vraag naar jullie: kan ik mijn paard 1x per dag hooi geven via slowfeeder of hooinet zodat hij heel de dag voort kan. Zo ja op welke manier en hoeveel.