Ik rijdt haar 4/5 keer in de week en nog 1 keer aan de dubbele longe.
Ze staat iedere da, nu in de wintermaanden 4/5 uur in een zandpaddock en straks halve dagen in de wei en halve dagen in de paddock, omdat ze heel snel dik wordt.
Ik voer haar 3/4 keer per dag droog hooi en 1 keer kuil. Verder krijgt van vanuit stal 2 keer per dag een handje havens draversbrok. Na het werken krijgt ze een kwart kilo care for life van Pavo en een halve schep pavo daily plus (luzerne), 50 gram vitalcomplete en een scheut lijnzaadolie.
ze is nu goed opgewicht, kan de ribben voelen. (ze is zeker wel 100 kilo afgevallen sinds van het zomer, toen stond ze 24/7 buiten en amper aan het werk)
De laatste weken is ze schrikkeriger als vroeger en heeft ook mega veel looplust. Dat laatste is niet erg en is meestal ook wel te verwerken, maar dat schrikkerige past helemaal niet bij haar.
Nu las in het topic over Pavo care for life, dat meer paarden dit hebben sinds ze dit krijgt. Aangezien mijn zak bijna leeg, wil ik mij eens gaan verdiepen in andere musli, maar heb geen idee waar ik het zoeken moet.
heeft iemand van jullie een goed idee?
ik voer flink veel hooi en een handje marstall vito (een suikerarme basismuesli) en hij is prima op gewicht en heeft energie zát

. Moet ook zuinig zijn op haar Go, zegt mijn instructeur..