Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

: wat doe je wanneer met je paard en hoe lang en intensief is dat? hesterve schreef:Zoals aan de reacties al te zien is werkt het niet zo.
Wat wel effectief helpt voor meer spieren is de juiste (!!) trainingen toepassen en zorgen dat er ruim voldoende voedingsstoffen aanwezig zijn om te herstellen en op te bouwen.
Heb nu niet zoveel tijd maar als ik morgen wat meer tijd heb kan ik als je wilt wel wat goede artikelen voor je plaatsen hoe het werkt met spieropbouw icm de juiste voeding/voedingsstoffen het lijf dan nodig heeft.
Lukraak er meer eten instoppen en ondoordachte trainingen is simpelweg gokken of het het goede is.
O.a. Spirulina geeft een goede boost aan natuurlijke voedingsstoffen voor herstel na training en spieropbouw .
Levita30 schreef:Echter denk ik dat je dit al kan bereiken met goed aanvullend voer naast je ruwvoer en dat een supplement dan niet nodig is.
Waarom niet zorgen dat je basis rantsoen klopt en je paard in alles voorziet wat hij nodig heeft? In plaats van iets voeren wat niet voldoet en (dure) supplementen bijvoeren?
Levita30 schreef:hesterve schreef:Zoals aan de reacties al te zien is werkt het niet zo.
Wat wel effectief helpt voor meer spieren is de juiste (!!) trainingen toepassen en zorgen dat er ruim voldoende voedingsstoffen aanwezig zijn om te herstellen en op te bouwen.
Heb nu niet zoveel tijd maar als ik morgen wat meer tijd heb kan ik als je wilt wel wat goede artikelen voor je plaatsen hoe het werkt met spieropbouw icm de juiste voeding/voedingsstoffen het lijf dan nodig heeft.
Lukraak er meer eten instoppen en ondoordachte trainingen is simpelweg gokken of het het goede is.
O.a. Spirulina geeft een goede boost aan natuurlijke voedingsstoffen voor herstel na training en spieropbouw .
Spirulina bevat in der daad veel belangrijke aminozuren welke zeker kunnen bijdragen. Net als andere producten gebaseerd op wieren en algen, zo ook Equitop Myoplast. Echter denk ik dat je dit al kan bereiken met goed aanvullend voer naast je ruwvoer en dat een supplement dan niet nodig is.
Waarom niet zorgen dat je basis rantsoen klopt en je paard in alles voorziet wat hij nodig heeft? In plaats van iets voeren wat niet voldoet en (dure) supplementen bijvoeren?
Mensen verdiepen zich vaak niet voldoende in de voeding en maken minder bewuste keuzes dan je denkt!