Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Saskieaa schreef:Hier komen 2 broers uit België, ben even de naam kwijt.
Zijn erg lief voor de paarden en doen hun werk meer dan uitstekend. Ook de achterste kiezen en zonder wondjes. En dat zonder verdoving, met de hand...
Zolang een tandarts zijn vak uitstekend verstaat vind ik het persoonlijk beter dan elektrisch
Gowlan schreef:Saskieaa schreef:Hier komen 2 broers uit België, ben even de naam kwijt.
Zijn erg lief voor de paarden en doen hun werk meer dan uitstekend. Ook de achterste kiezen en zonder wondjes. En dat zonder verdoving, met de hand...
Zolang een tandarts zijn vak uitstekend verstaat vind ik het persoonlijk beter dan elektrisch
Idem! Reinier en vincent van den Berg
Heb 1 keer elektrisch laten vijlen door mijn oude dierenarts, zij had ook opleidingen afgerond tot tandarts etc.. Jaja, pony lief was tot met zijn hoofd aan de grond gesedeert en bijna 1.5 jaar later kon je nog voelen hoe schuin zij zijn tandjes had afgevijld. Na 7 maandjes zat hij vol haken en wonden in zijn mond door de wijze waarop dit gebeurd was. Pony was ook niet meer fijn te rijden. Nadat dit handmatig zonder sedatie netjes bijgewerkt was nooit meer problemen gehad en pony op mijn pinkjes te rijden
Gowlan schreef:Saskieaa schreef:Hier komen 2 broers uit België, ben even de naam kwijt.
Idem! Reinier en vincent van den Berg